Laddad trots regnet

Klockan är halv sju och än så länge är det tyst i huset. Ungarna sover och det enda som hörs är perkulatorns kaffebubblande och mitt alldeles lagom flåsande. Japp, jag är nytränad!

Jag mår så himla bra av att väcka kroppen med en dos endorfiner på morgonen.  Nu ska jag strax sunka ner den lite med en rejäl dos koffein. Kanske inte helt nyttigt men riktigt bra kaffe gör mig lycklig som en barn på julafton!
Ha en fin dag där ute i grådiset!

4 responses to “Laddad trots regnet

  1. Kaffe är egentligen det enda jag är i
    störst behov av på morgonen och
    skulle vilja sträcka mig att säga att
    människorna runtomkring mig också
    tycker så om mitt behov😉

    Härligt med morgonträning!🙂

  2. Ja du idag var det grått och vått…men det kommer bättre dagar🙂
    Ha en riktigt bra gråvädersdag🙂

Kommentera

