Underbar helg!

Vilket väder vi har haft! Det ger sådan fantastiskt skön energi och det känns som att man växer ikapp med björkarnas blad. Vi har haft en sådan där helg som har samma effekt som 2 veckors semester och jag är tacksam för varenda minut.
Nja, förresten.  En av dem hade jag kunnat vara utan. Den när min telefon bestämde sig för att radera alla foton. Alla dryga 1400 foton.  Pooof.  Borta. Sista backupen täcker kanske 900 av dem. Suck…
Nåja. Idag grillade vi iallafall!

image

Sommaren lurar runt hörnet.

image

4 responses to “Underbar helg!

  1. Jo tack, är det inte sockertoll som lurar i buskarna så är det pollentroll😦
    Jag som fullkomligt ääääälskar att vara ute i solen kan inte ens gå fyra steg utanför huset innan jag får andnöd. Jäkla pollen! Ge mig regn;)
    Njut du/ni som kan, tids nog blir det även min tur att gå ut😀

  2. Har du inget minneskort?

Kommentera

