Underbara sommar

image

Idag njuter vi av solen av hela våra hjärtan! Lite melon och mango sätter smak på dagen medan de ömma musklerna vilar på altanen. Gårdagen
startades med skön muskelträning. Idag tränar jag bara njutning!

2 responses to “Underbara sommar

  1. Åh jag längtar efter muskelvärk, men jag får helt enkelt inte till det i min vardag. Några tips?

    • Träna hemma! Som trebarnmamma känns det svårt att ta tiden att dra iväg och träna men framför tv:n går det liksom bara själva träningstiden. Jag har ett program till xbox kinect som heter My shape. Superkul och funktionell träning men jag får slåss lite med kidsen om speltid. De tycker att det är lika kul som jag!😀 Jag gör det oftast tidigt på morgonen. Helst innan alla vaknar. Då är det bara min tid.😀

Kommentera

