Sjukt barn men lycklig mamma

(Hon är bara förkyld och på bättringsvägen, så okänslig är jag inte!)

Igår gick jag plötsligt lust att rita och plockade för en gångs skull faktiskt fram block och penna på en gång.
Hade en idé om ett färgglatt livets träd där de fina händelserna i livet framhävs av det trista, mörka mellan dem. Ja, lite pretto kanske men så tänker tänkte jag🙂
Och så här blev det:

image

image

Inser att jag borde ta tag i den där lusten oftare, jag mår verkligen bra av att få grotta ner mig i kreativt pyssel.
Vad mår ni bra av?

7 responses to “Sjukt barn men lycklig mamma

  1. Simply Sugar Me

    Snyggt! Själv har jag tappat min kreativa ådra nån stans.

  2. Men så snyggt! Skulle gärna köpa den som tavla, fixa en webshop!

  3. Men W O W Anna!!! Jag skulle ju lätt kunna anlita dig som illustratör för kommande inbjudningar!!!

  4. Håller med Cissi, tänk om man ändå kunde rita. Jättefint Anna:-)

    • Tack Carina! Jag tycker egentligen inte att resultatet är så särskilt viktigt. Det är sällan något kommer upp på väggarna ändå. Det är mer den meditativa känslan i att fullständigt fokusera på något jag gillar! Börja kludda vettja! 😊

  5. Men ååå vad fint! Du är så himla duktig och kreativ. Skulle kunna ”mörda” för att vara hälften så begåvad..

Kommentera

