Motivationshöjare

Om det känns lite segt någon dag. Om det känns som att hela världen kan välta sig i saker som du är allegisk mot. Om det känns som att livet förmodligen skulle förbättras med 100% bara du fick äta choklad… Vad gör du då?

Jag går in i en klädaffär. Fingrar lite på alla roliga, vackra plagg som jag inte tycker ser bra ut på mig nu men som kommer sitta som en smäck så småningom.

Nu ska jag gå tillbaka till fikarummet på jobbet som verkligen gör skäl för sitt namn idag. Sjukt motiverad att fortsätta på mina -4 kg. 

One response to “Motivationshöjare

  1. Bra jobbat 4 kg

Kommentera

