Fredagsmellis

image

Kvarg, kanel, kardemumma och vaniljpulver.

9 responses to “Fredagsmellis

  1. God fortsättning på det nya året!
    Hoppas vikten fortsätter neråt trots jul och nyår och alla frestelser det kan innebära. Saknar dina inlägg. De kommer inte så ofta nu för tiden. Din första blogg var den som fick in mig på lchf. I den fanns många bra och enkla recept och många kloka ord som fick mig att förstå att man inte är tjock bara för att man har dålig karaktär utan att hormoner och sockerbegär spelar stor roll.

    • Hej! Åh nu får jag dåligt samvete för att jag inte skriver men ibland känns det som om jag har sagt det mesta inom det här ämnet…🙂 Jodå, det går långsamt men stadigt åt rätt håll när det kommer till vikten och jag känner att jag har sockermonstret väl bortmotat och det är huvudsaken.

  2. Din blogg är ny för mig, men varför finner jag inga recept exvis fredagsmelliset ovan

    • Hej! Min blogg är gammal som gatan och de flesta recepten har upprepat sig både tre och fyra gånger så ibland skriver jag helt enkelt in dem igen. 😊 Just denna är nog inte värd ett recept. Bara en klick kvarg som är kryddad! 😃

  3. Men blir inte kvargmellis allt för fettfattigt? Jag skulle tillsätta en rejäl skvätt grädde!

  4. Söta Anna, vilket BRA tips :)!!!

Kommentera

