Karate kid

Eller inte riktigt, men jag har tränat karate för första gången idag. 1.5 timmes svett, blåmärken, blåsor och blodvite och jag älskade varje sekund.

Oerhört roligt.

Tänker på att jag hade aldrig, aldrig gjort det här idag om jag fortfarande hade vägt 137kg. Jag är glad att inte har alla de kilona som begränsar mig längre.

6 responses to “Karate kid

  1. Har du fortsatt med karaten? Otroligt fascinerad av att du börjat med det 🙂
    Ha en toppendag!

  2. Jag började träna karate när jag vägde 150 kg, det året gick jag ned över 63 kilo.

  3. Hej Anna! Tittar in då o då för att få matinspiration. Vad skönt att läsa att du inte känner dig begränsad av din kropp längre, vilken frihet!! Hur mycket väger du nu, om man får fråga? Kram

  4. Du är bäst, återigen. Själv jag fixar ett par veckor, sen händer ngt och jag ” ger upp”, går upp det jag gått ner + ett par hg till, sen blir jag så depp så då blir det tröst igen, sen är hjulet igång. Självförtroendet och självbilden i bott. Men jag peppas ALLTID av dig, läser din blogg nästan varje dag, och tänker Kan DU så kan jag :-). Go Girl.

  5. Hej Anna ! Du är verkligen helt fantastisk. Jag blir alltid inspirerad av din historia. Är det ofint att fråga vad du väger idag? Jag har hittills gått ner 22 kg och har ca 10 kg kvar. Det är segt. Jag har stått stilla i ca 3 månader. Hälsningar Helena

Kommentera

