Ännu en härlig morgon!

När jag klev utanför dörren bet kylan en smula i kinderna men nu, med en kopp kaffe i solen på tågstationen blev jag tvungen att öppna jackan.

image

Vardagen när den är som bäst!

4 svar till “Ännu en härlig morgon!

  1. Hejsan
    Hur har du det? Saknar dina inlägg och din resa i vardagen, hoppas ni mår bra och att du snart syns här på bloggen igen.
    Hälsningar Mamma Mia

  2. Hej Anna! Jag brukar väl inte gå in här så ofta men jag vill bara säga att jag följde dig i 2007 och framåt, när du skrev på Metrobloggen. Jag blev så inspirerad av din viktresa så i 2010 tog jag verkligen tag i min egen övervikt, och på 1 år gick jag ner 20 kg. Vill bara tacka dig för att du inspirerade och motiverade mig! Kram Mia (förutom matbloggen så hittar du mig även på Instagram: @miapatriksson )

Lämna en kommentar