Ny blogg för er att läsa

Min förläggare Bertil Lind har ganska nyligen startat en blogg, den innehåller mycket smarta tankar kring dagens kostråd, hans förlag: Pickabook och lite mer privata saker som hans och hustruns nya husbygge.

Jag är vansinnigt avundsjuk på huset. Hade jag byggt ett själv hade jag valt precis ett sådant! Hur hade ni valt att bo om ni fick drömma fritt?

Kika in på Arma jag  

16 responses to “Ny blogg för er att läsa

  1. Måste bara tacka dig för att du tar dig tid att svara på stort och smått, dessutom är du snabb! 🙂

  2. Tänkte laga Moussaka. Problemet är ostsåsen. Den innehåller traditionellt mjölk, mjöl, matfett, ost och ägg. Har du något vettigt förslag på likvärdig sås? Nillan

  3. Hej!
    Jag hittade din gamla metroblogg och har förkovrat mig bland recepten.Tack! 😀

  4. Hej Anna
    hittade din blogg, måste bara best dina böcker, vilken resa du gjort och vilken snygging.
    Håller på med en liknande resa själv. För 8 mån när mitt andra barn var 2, 5 mån började jag på viktväktarna, inget för mig, för jag kan ju äta alla mina points fördelade på flingor och kanelbullar, inget bra, sockret och vita mjölet är min fiende. men under hösten blev det 10 kg minus. Sen i feb började jag köra cambridge, och höll på i 13 v är nu ner på 95 kg och har börjat med upptrappning, min plan är att giviktkoll är min nästa steg, för resterande 20 kg. men hade jag vetat om din gi resa hade jag kanske hoppat på den ist för cambridge, men det funkade för mig
    kommer att kolla din blogg för inspiration i framtiden, snart är jag lika snygg som dig

    trevlig sommar!

    • Oj, tack snäll du för komplimangerna! 😀
      Så länge man trivs och mår bra med sin resa så spelar det ju ingen roll hur man väljer att göra den. Jag önskar dig fortsatt lycka till och en fantastsikt trevlig sommar!

  5. Jag har redan hittat dit!

    Me like

    😉

  6. Hej
    Vilken kämpe du är. Jag har provat olika drick metoder och fastnade för modifast. Har kört det i 2 veckor gick då ner 4 kg. har nu börjat äta lite lätt och dricka resten. så jag hoppas att jag kommer at nå mitt mål till slut :).
    Funderar på att köpa dina böcker , verkade ha massa goda maträtter.
    Kommer att följa dej på din blogg , om det är ok.
    kram kram

  7. Tack för tipset! Har lagt till den bland mina favoriter. Åh vilket fint hus han ska bygga. Jag och min sambo var och kikade på ett likadant hus nyligen, fast med valmat tak. Jag har redan köpt huset i mina tankar 🙂 Det var gryyymt fint och välplanerat med sina 150 kvm.
    Jag har antagit utmaningen på LCHF.se som börjar idag. Hänger du med?! Inga kolhydrater på fyra veckor.

  8. Vi ska kanske byta hus med varandra någon semestervecka nästa år? – Om jag klipper din gräsmatta kan du klippa min:-)

Kommentera

