Magisk stund igår

Jag vet ju att himmelen är full av stjärnor, att det finns hundratusentals, ja miljoner av dem men igår kväll kändes det som att jag såg dem alla samtidigt. Det tog bokstavligen andan ur mig och hade mitt leende blivit bredare hade det varit risk att toppen på mitt stackars huvud hade fallit av.

Livet stannar upp sådana ögonblick. Det gör mig ödmjuk när jag inser hur liten jag är och hur stort det som ligger bakom måste vara och att även om jag inte alltid förstår så blir det ändå rätt.

5 responses to “Magisk stund igår

  1. Självklart! Bara bra, ju.
    /Mette

    PS. Stava gärna rätt på ”den” istället för ”dena” åt mig 🙂

  2. Visst är vår jord en underbar planet och jag tror inte att det är en slump att du och jag och så många med oss får uppleva detta en vacker höstkväll.

  3. Det låter underbart! Tänk att få sådana stunder 🙂

    Jag har en fråga som jag inte vet om du hinner svara på (vet att du får massor men har inte sett denna), men jag blir glad om du vill:

    Jag har nyligen börjat men får extrema ”sockerdippar” efter LCHF-måltider, skakar & darrar som bara den. Råkade du ut för det i början, eller vet du om det är vanligt? Jag vill väldigt gärna använda mig av dena här metoden för den passar mig rent smakmässigt, men är osäker på om det funkar för mig när jag får sådana reaktioner. Hoppas att det är övergående men ganska jobbigt under tiden ;-(

Kommentera

