Jag vet inte vem som har roligast

Jag eller barnen…

20111013-101742.jpg
Solen skiner lika tjusigt som igår och mina små snorisar längtar ut. Jag distraherar både dem och mig själv med makens gamla legoborg. Vilka minnen det väcker, hela sagor från barmdomens lekar letar sig fram ur minnet.

4 responses to “Jag vet inte vem som har roligast

  1. Å en sån hade min bror när jag var liten o den lekte vi massor med. Undrar vart den tog vägen?
    Lotta

  2. Tja …… Lego verkar vara inne nu! Allra helst polis lego!:-) reklamkatalogen för lego är högvilt just nu ? Krya på er ❤

  3. En sån där borg kan ju få vem som helst att bli som barn på nytt 🙂
    Krya på er!

Kommentera

