Om the road again

20120713-222906.jpg
50 mil senare och otaliga ”Är vi framme snart?” så sitter vi äntligen i soffan hos bror. Mina fötter är djupt tacksamma för soffbordskanten, ser ut som en elefant har bytlånats med mig från knäna och ner, urk!

3 responses to “Om the road again

  1. Hej igen! Av en slump så klickade jag på den gamla länken till din sida och där var du ju! Härligt! Har varit medlem i LCHF klubben men det var inte mycket som funkade där så jag tröttnade. Har saknat din blogg – det var ju du och din resa som fick mig att prova ett annat sätt att äta vilket gör att jag mår så mycket bättre! Ha en skön sommar med mycket vila och fötterna i högläge! Kramar Petra

  2. VI får hoppas att brorsan var glad att se dig/er när ni ”kämpat” er dit.
    Ha det så trevligt, se nu till att bli lite ompysslad!

Kommentera

