-5kg på två veckor

Så här ska man kicka igång en helg! 

Jag tycker ju egentligen inte om att prata siffror för jag vet hur lätt det är att börja jämföra men visst är det väl lite inspirerande med -5 kilo på 2 veckor bara genom att lyssna på vad kroppen säger! Och huvudet viskar samtidigt: varför slutade du lyssna förut?
Jaja, det är aldrig för sent!😀

6 responses to “-5kg på två veckor

  1. Wow! Grattis, grattis, grattis !!! Sköööön känsla med tappade kilon och särskilt om man jämför med känslan av att upptäcka att man har GÅTT UPP 5 kilo. Den sista känslan smakar bittert så det förslår och bör inte upplevas alltför ofta. Bra gjort Anna!

  2. Härligt, och suget är borta. Vet hur det känns😀

  3. Vilken lycka! Gott att vara på banan igen kan jag tro. Jag ”haltar” lite men det beror på värk men det går ändå bra tycker jag. Hälsan framför allt. Ha en go fredag!!
    Mamma Mia

Kommentera

