Tack för awarden!

Jag fick den award av Vanillacupcake. Dessa små utmärkelser gör mig jätteglad men jag har tagit för vana att inte lägga in dem i bloggen, (eftersom jag får lite kedjebrevsvibb av ”skicka vidare till X-antal personer”,) men tänkte att jag kunde göra ett halvt undantag för med utmärkelsen följde en uppmaning att berätta 7 saker om sig själva och det är ju alltid lite roligt.

Så får se nu:

*Jag är en jäkel på att vissla.

*Jag har varit skriven på 15 olika adresser.

*Jag har varit kär i min man i varenda dag i snart 10 år nu

*Jag älskar städprylar

*Jag fotar hellre människor än mat

*Jag är oerhört nyfiken på vad som ligger bakom livet

*Jag gillar verkligen att gå loss på boxningssäckar

4 responses to “Tack för awarden!

  1. Du är för härlig, Anna! 🙂 Njut av solskenet!

  2. *hihi* Grattis till awarden… Härligt med kärlek när man får vara kär vereviga dag som går!

Kommentera

