35 sköna år

Ibland undrar jag vart åren tar vägen? Det händer att jag känner mig som om jag vore 15 och full av upptäckarlusta men sedan inser jag att jag redan samlat ihop så mycket härliga dagar, underliga händelser, sköna söndagsmorgonar, skrämmande uppvaknanden, pirriga känslor, kärleksfulla handlingar och uppnådda drömmar att det skulle vara en ren omöjlighet.

Idag fyller jag 35, jag undrar vad de nästkommande 35 har att bjuda på?

16 responses to “35 sköna år

  1. Grattis! Hoppas dagen varit underbar!!!

  2. Har den äran att gratulera, lite i efterskott! Hoppas att du hade en fantastisk dag!

  3. Stort grattis på din dag! ♪♫♪♫♪♫♪

  4. GRATTIS ! Hoppas du har en fin födelsedag! De e alltid mysigt med fika o samvaro med släkt o vänner! O alla barnen o gubben naturligtvis 😀 ha de så gott ….!

  5. GRATTIS…. Hoppas födelsedagen varit underbar 🙂

  6. Grattis Anna!
    Går i liknande tankar…

  7. GRATTIS på födelsedagen!! Jag startade med lchf i juli i år och hade då hittat din gamla blogg som blev min totala inspirationskälla. Tack för den och för alla goda recept! Jag har nu gått ner 11 kg men har mycket kvar än att ta bort och jag kämpar på. Är du klar med din viktnedgång nu? Ha det gott.

  8. Grattis på födelsedagen!! Hoppas de följande åren som kommer blir lika inspirerande, både för dig och mig! 🙂

  9. Grattis på din dag!
    Hoppas din dag blir full av energi och glädje. 🙂

  10. GRATTIS och lycka till med nästkommande 35! Hoppas du får en strålande fin dag.
    KRAM

  11. Hej Anna!
    Grattis på födelsedagen!
    Har följt dig i två år,men kommenterar sällan.
    Du är verkligen en inspirationskälla!
    Fast jag tyckte bättre om den andra bloggen faktiskt!!
    Hoppas att du får många blommor i dag;-)

  12. Stort grattis på födelsedagen…..
    Du är en otrolig inspirationskälla, blir alltid glad att läsa din blogg:-)

  13. Grattis på födelsedagen! Hoppas den blir underbar 🙂
    Jag tittar in här lite då och då du har hjälpt mig mycket. Nu har jag gått ner 8 kg. Jag håller med om tiden har sprungit iväg fyller ju med 35 år om någon månad…

  14. Grattis! Hoppas du får en fin dag:)

  15. Grattis på födelsedagen!

  16. JÄTTE GRATTIS, du duktiga kvinna 🙂 … Jag går inte ner, och är 40, så jag är avis på dig i ”dubbel bemärkelse” *hi hi*.

Kommentera

